Bir taraftan Soma’da yaşadığımız büyük facianın yaraları hala
sarılmamışken, diğer taraftan Gazze ve Rojava’da masum çocuklar, sivil
insanlar öldürülüyor ve oralarda Dünya egemenleri ve Bölgenin statükocu
güçlerin menfaatları nedeni ile Halkların birliğine oluşumlarına saldırılar
devam etmektedir.
İşte böyle bir süreçte; Dayanışmanın, Kardeşliğin, Paylaşmanın sembolü
bir ayın sonunda Ramazan Bayramını karşılıyoruz. Bu bayramı da “bayram”
tadında sevinçle, mutlulukla yaşayamıyoruz.
Umarız bu Bayram; savaşların son bulduğu, Emeğin değer bulduğu, Adalet
ve eşitliğin sağlandığı, Demokratik, sömürüsüz ve Özgür bir Dünya inşasına
vesile olur. Bu duygu ve düşüncelerle Ramazan Bayramının tüm insanlığa barış
ve huzur getirmesini diliyoruz.
TARIM ORKAM-SEN
MYK