Merhaba Sevgili Dostlar
Savaş çığırtkanlığının arttığı, hakları birbirine düşman etmek için her saat demeçlerin verildiği, en küçük demokratik taleplerin cezaevi ve işkencelerle ödüllendirildiği, emekçilerin haklarının her gün daha fazla gasp edildiği, zorve karanlık bir dönemden geçerken zulmün payidar kalmayacağına olan inancımla,sizlerin bayramını kutluyorum.
Savaşsız,sömürüsüz,barışın, demokrasinin ve özgürlüklerin alabildiğince arttığı güzel günlerde özgürlük şarkıları ile buluşmak umuduyla hepinizi selamlıyorum.
Yaşamak BirAğaç Gibi
Tek ve Hür
Ve Bir Orman Gibi Kardeşçesine
Bu Hasret Bizim
MetinVURANOK
Tarım Orkam-Sen Genel Başkanı