image

Suruç katliamını protesto ettikleri gerekçesi ile Ağrı Valisi talimatıyla KESK üyesi kamu emekçileri hakkında açılan soruşturma kapsamında, Genel Kadın Sekreterimiz Suzan KOTAY dahil çoğu sendika yöneticisi 13 kamu emekçisini savunmaları alınmadan görevden uzaklaştırılmıştır. Ağrı Valiliği talimatıyla birçok üyesi sürgün edilen KESK bileşeni sendikaların üyeleri hakkında Suruç katliamı protestolarına katıldıkları gerekçesiyle 28.08.2015 tarihinde  açılan soruşturmayla jet hızıyla görevden uzaklaştırma cezaları verilmiştir. Soruşturma kapsamında savunma vermek amacıyla  Ağrı Defterdarlığa giden Genel Kadın Sekreterimiz Suzan KOTAY, SES,Tüm-Bel-Sen ve Eğitim-Sen üyelerinin aralarında bulunduğu 13 kamu emekçisi, Ağrı Valisi'nin talimatıyla görevden uzaklaştırıldıklarına dair tebligat yapılmıştır. Bilinmelidir ki bizler asla bu hukuk dışı, antidemokratik uygulamalara boyun eğmeyeceğiz. Başta Genel Kadın Sekreterimiz ve diğer kamu emekçisi arkadaşlarımıza yapılan bu hukuk dışı uygulamalara izin vermeyeceğiz. Arkadaşlarımızın hemen şimdi görevlerine geri dönmelerinin sağlanmasını bekliyoruz. Aksi takdirde antidemokratik uygulamalara karşı mücadelemiz devam edecektir.