Trabzon İdare Mahkemesinden orman muhafaza memurlarına sevindiren bir haber geldi. Trabzon Orman İşletme Müdürlüğü Merkez Orman İşletme Şefliği’nde orman muhafaza memuru olarak görev yapan bir üyemizin 1 ay süreyle Torul Orman İşletme Müdürlüğü emrinde görevlendirilmesine rağmen hak ettiği geçici görev yolluğunun ödenmemesi üzerine sendikamız tarafından dava açıldı.
Davayı inceleyen Trabzon İdare Mahkemesi memuriyet mahali dışında saydığı bu görevlendirmenin Harcırah Kanunu’nun 49. Maddesi kapsamında değil; yasanın 39.Maddesi kapsamında değerlendirilmesi gerektiğini ifade ederek orman muhafaza memurunun görevlendirme süresi boyunca gündelik alması gerektiğine karar verdi.
Benzer durumda olan üyelerimiz sendikamıza başvurduğu takdirde gerekli hukuki destek sağlanacaktır.