2018 ardımızda kalırken;
KHK ları kabul etmiyoruz dedik. Doğamızı, toprağımızı, ormanımızı, suyumuzu, hayvanlarımızı yok etmenize/ kirletmenize izin vermiyoruz; ekonomik krize sebep olanlar bedel ödesin, emekçiler bu bedeli ödemeyecek dedik. Haksız bir şekilde işten attığınız emekçiler işyerlerine geri dönecek; çiftçi, işçi, genç, yaşlı, emekçi, işsiz, kadın, erkek, çocuk hakkını aramaya devam edeceğiz dedik. İthalat politikalarına, tohumda oynanan oyunlara dur derken, işkolumuz emekçilerinin tüm sorunlarına ve haklı taleplerine sadece biz sahip çıkarız dedik. Katliamlarınızın da zulmünüzün de hesabını soracağız; Türküyle, Kürdüyle, Ermenisiyle, Lazıyla, Çerkez’iyle ve diğer halklarla kardeşçe barış içinde yaşarız, hepimiz için özgürlük dedik.
Yeri geldi hep beraber ağladık, yeri geldi hep beraber güldük. Bir arkadaşımız için adliye koridorlarını beklerken, bir çocuğumuzun hayata tutunması için seferberlik ilan ettik. El ele, omuz omuza yürürken yaşasın örgütlü mücadelemiz dedik. Yoldaşlık, dostluk, dayanışma derken -tak tak tak- 2019 geldi.
Safa geldi, hoş geldi ve bizler: Umudumuzu da, inancımızı da, yüreğimizde taşıdığımız sevgiyi de büyütüyoruz. En içten devrimci duygularla yeni yılınızı kutluyoruz, Yeni yıl hepimize mutluluk getirsin diyerek Şükrü Erbaş’ın da dediği gibi;
“Ama ben yine de kalabalıgın uyumuna inat
Hayalin gerçege degdigi yeri seviyorum…”
TARIM ORKAM SEN
MERKEZ YÖNETİM KURULU